Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 19 z 93)

Kampanie i Promocje

  • Lidl Polska obniża ceny – na przekór inflacji! Z tej okazji sieć przygotowała nie jedną, ale aż dwie wyprzedaże sezonowe. Pierwsza rozpocznie się w czwartek 4 sierpnia, druga będzie obowiązywała tylko w sobotę 6 sierpnia. Podczas obu akcji klienci kupią wybrane produkty odpowiednio o 50% i 80% taniej. Czytaj więcej »

  • Lubella, tak! Jak lubisz!

    Wtorek, 19 lipca 2022

    W nowej kampanii Lubella pokazuje, że każdy może jeść makaron tak, jak lubi! Swoje przepisy i sposoby na dania z makaronem klasycznym zaprezentują influencerzy oraz…. supermodelka! Czytaj więcej »

  • Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności i są wyczuleni na wszelką ściemę. Tę chęć cieszenia się chwilą i prawdziwymi momentami widać w najnowszej kampanii marki z udziałem rapera Otsochodzi. W serii krótkich materiałów wideo został uchwycony z ekipą m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce... Czytaj więcej »

  • Koral daje szansę „na fejm”

    Poniedziałek, 18 lipca 2022

    Wystartowała kampania reklamowa marki Lody Koral i Bracia Koral. Na ekranach LED w ponad 20 miastach w całej Polsce, m.in. na hotelu Marriott w Warszawie, pojawią się reklamy lodów Grand, Bracia Koral oraz Slick. To nie wszystko – obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki zyskując ogromną rozpoznawalność – zdjęcia zwycięzców akcji specjalnej... Czytaj więcej »

  • W poniedziałek 11 lipca wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nową kawę mieloną: Jacobs Gold. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój. Czytaj więcej »

  • Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji. Ambasadorem marki zostanie popularny kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. Wybór Tomasza Jakubiaka na twarz marki nie był przypadkowy. Chef od lat zajmuje się promocją kuchni regionalnej, podobnie jak Lewiatan przekonując Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki. Czytaj więcej »

  • Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers® w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić. Czytaj więcej »

  • Mrozu oraz popularny raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk, a finałem - cykl koncertów. Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka - Muse. Czytaj więcej »

  • Rosnącą inflację i coraz wyższe koszty utrzymania odczuwa coraz więcej polskich rodzin. W efekcie wiele osób ogranicza wydatki nawet na najbardziej podstawowe produkty. Wychodząc naprzeciw potrzebom polskich rodzin, od poniedziałku 27 czerwca w sklepach Lidl Polska pojawi się specjalna oferta „XXL”. Popularne produkty będzie można kupić w powiększonych opakowaniach i... Czytaj więcej »

  • Łąki kwietne od Braci Sadowników

    Wtorek, 21 czerwca 2022

    O tym, że pszczoły oraz inne zapylacze pełnią kluczową rolę dla środowiska, wiedzą już nie tylko Bracia Sadownicy. W drugim miesiącu kampanii “Bracia i Maja dla pszczół” marka dalej edukuje i zachęca do pomocy, zapraszając do działania kolejnych specjalistów - tym razem Fundację Łąka. Czytaj więcej »

  • Owsianka Lubella to połączenie wygody, pysznego smaku i aż 40% owsianki! Nowość od Lubelli jest tak dobra, że.. uuuu! Czytaj więcej »

  • 15 czerwca br. ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Akcja „Wilczki” wspierana jest dedykowaną komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Mleko i produkty mleczne powinny znajdować się w codziennej diecie człowieka ze względu na dużą zawartość witamin z grupy B, A, D i E oraz składników odżywczych - wapnia, pełnowartościowego białka, cynku, magnezu, fosforu. Wybierając produkty mleczarskie, warto w pierwszej kolejności sięgać po te, które zostały wyprodukowane z polskiego mleka, przez polskie mleczarnie. Warto... Czytaj więcej »

  • Tegoroczna kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej to doskonała okazja do wspólnego świętowania. Z tej okazji SM Mlekpol zaprasza swoich konsumentów do udziału w wielkiej wakacyjnej loterii. Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody finansowe. Zasady? Niezwykle proste. Czytaj więcej »

  • Marka Oreo, jak co roku, postanawia przyłączyć się do celebrowania Dnia Ojca i zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Z tej okazji przychodzi do konsumentów ze specjalną akcją sprzedażową, w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios. Czytaj więcej »

  • SM Mlekpol prezentuje NATURĘ DOBREGO SERA

    Poniedziałek, 06 czerwca 2022

    Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego must have, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej... Czytaj więcej »

  • Firma „Herbapol-Lublin” S.A. rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbaLOVE. Hasło kampanii - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” podkreśla najważniejsze atrybuty tych produktów. Działania będą prowadzone w szerokim zakresie nie tylko w kanałach digitalowych, wykorzystane zostaną również nośniki outdoorowe. Czytaj więcej »

  • We wrześniu 2021 Hochland Polska ruszył z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: "Hochland, tu jest pysznie!". Smak pysznej kariery w Hochland Polska znany jest od 1993 roku, kiedy to powstała filia Hochland w Polsce. Dziś, niemal 30 lat później firma zatrudnia już 830 pasjonatów pysznego sera, na którego sukces wspólnie działa w trzech... Czytaj więcej »

  • Biznesmenka z Pandory dołącza do marki szkockiej whisky, aby oferować społeczności dodatkowe misje. Wypuściła na rynek limitowną edycję popularnej szkockiej whisky Ballantine’s Finest, promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu ze swojego baru oraz oferuje ekskluzywny dostęp do treści Borderlands 3. Czytaj więcej »

  • Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue. Czytaj więcej »

  • Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers®, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym. Czytaj więcej »

  • Marka Ostoya we współpracy ze Stowarzyszeniem Jestem na pTAK! rusza z kampanią Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście. Jej celem jest inspirowanie konsumentów do poszukiwania kontaktu z dziką naturą w mieście i wspieranie ochrony mieszkających w nim ptaków. To właśnie ich obecność i śpiew pozwalają zapomnieć o dynamice miasta i zanurzyć się w naturze, co przekłada się na... Czytaj więcej »

  • Sieć restauracji KFC odświeża linię swoich kuponów promocyjnych, dzięki którym fani chrupiącego kurczaka w słynnej panierce autorstwa Colonela Sandersa mogą kupić swoje ulubione dania w najlepszych ofertach cenowych. W kampanii digitalowej „KuRpony z KFC robią wrażenie” wziął udział MrKryha, influencer którego słynne „a ja mam takie nietypowe zamówienie” doskonale... Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%. Kampania zaprezentuje nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata. Czytaj więcej »

  • Wszyscy chcemy czuć się ze sobą dobrze, a uśmiech jest tego ważnym elementem. Marka Orbit® White w nowej kampanii reklamowej przekonuje, że pewność siebie jest cechą uniwersalną, a sposobem, aby ją wydobyć może być właśnie naturalny i nieskrępowany uśmiech. Czytaj więcej »

  • 4 maja marka Tyskie wystartowała z aktywacją konsumencką w formie podkapslowej zabawy, w której można wygrać gotówkę. Do sprzedaży trafi ponad 26 milionów promocyjnych opakowań z wizerunkami polskich królów: Bolesława Chrobrego, Kazimierza Wielkiego i Władysława Jagiełły. Bohaterowie kampanii pojawiają się również w spocie, komunikacji online i offline. Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%. Kampania zaprezentuje nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata. Czytaj więcej »

  • Danie na ciepło od Lubelli to propozycja na ciepły i sycący posiłek w ciągu dnia. Połączenie makaronu, warzyw i sosu w jednym opakowaniu oraz łatwość w przygotowaniu to pewny sposób na szybki i udany obiad lub kolację, o czym marka przekonuje w kampanii. Czytaj więcej »

  • Tymbark PO PROSTU. Nic dodać!

    Piątek, 29 kwietnia 2022

    W najnowszej kampanii marka Tymbark przybliża konsumentom nową linię produktów PO PROSTU. Okazuje się, że to produkty o tak prostym i naturalnym składzie, że przedstawiając je nie trzeba zbyt wiele mówić. Dlatego Tymbark część spotu reklamowego przeznacza na obcowanie widza z naturą w zabawny i pozwalający złapać dystans sposób. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51